گزارش امور امانت ، فهرست نویسی و خدمات فنی کتابخانه دانشکده پزشکی در سال 1397
1. انجام امور امانت، رزرو، و بازگشت ، وتمدید مواد امانتی (متوسط مراجعه روزانه 110نفر در روز)
2. برگرداندن کتب بازگشتی به قفسه و رده موضوعی (روزانه بیش از 80 تا 100جلد)
3. کنترل وضعیت امانت مراجعین جهت تسویه حساب وتحویل گیری دو نسخه پایاننامه و سی دی حاوی فایل پایاننامه
4. راهنمایی دانشجویان و مراجعین در خصوص یافتن محل قرار گیری منابع در مخزن و اطلاع رسانی لازم
5. دریافت، کنترل و ثبت کتب مورد نیاز غیر موجود و ثبت در فهرست سفارشات خرید آتی کتابخانه
6. ارایه خدمات اطلاع رسانی و مرجع و راهنمایی افراد غیر عضو مراجعه کننده به بخش امانت
7. ورود اطلاعات دانشجویان جدید الورود ثبت نام نشده و اسکن عکس پرسنلی
8. آماده سازی، ثبت در دفتر، الصاق لیبل برای تمامی پایاننامه ها و لیبل و بارکد برای منابع رسیده کتابی به کتابخانه (بیش از 2600جلد)
9. اطلاع رسانی در خصوص پایگاههای اطلاعاتی، نمایشگاهها، و رویدادهای مرتبط با کتابخانه از طریق مکاتبه، نصب اطلاعیه و تماس تلفنی
10. راهنمایی و ارجاع مراجعین جهت یافتن منابع مورد نظر در سایر کتبخانه های اقماری دانشگاه
11. دریافت کتب و منابع خریداری شده و کنترل لازم برابر فاکتورهای خرید
12. آماده سازی و فهرستنویسی کلیه کتب و منابع خریداری شده ،انتقالی و اهدایی جدید
13. هماهنگی و رفع ایرادات نرم افزار تحت وب کتابخانه و هماهنگی و همکاری مستمر با شرکت در جهت رفع نواقص
14. شرکت در دوره های تخصصی، آموزشی و فنی برابر دوره های مصوب و برنامه ریزی شده سازمانی
15. کنترل و ثبت اولیه پروپوزالهای دانشجویان بمنظور عدم انتخاب عناوین تکراری
16. تهیه آمار و لیست کتب مورد نیاز گروههای آموزشی جهت ارایه به هیات های ارزیابی کننده و یا سایر مراجع مورد نظر
17. تهیه لیست کتب وجین شده بلا استفاده، تاریخ گذشته و دارای نقایص کلی و هماهنگی و انتقال به ستاد دانشگاه
18. مرتب کردن حجم عظیم کتب انتقالی و کتب موجود بر اساس رده بندی کتابخانه
19. رفع ایراد و مطابقت رده بنده کتب رسیده و اصلاح ایرادات فنی بصورت مستمر و روزانه